Domáce skupinky umožňujú multiplikáciu, zmnoženie ľudí v učeníkov. Umožňujú kňazovi či vedúcemu, aby prostredníctvom členov skupinky mal účasť na reprodukcii, raste skupinky. Túto metódu uplatňoval aj Ježiš. Vychoval dvanástich učeníkov a vyslal ich, aby vychovávali v učeníkov iných. Pavol nabádal Timoteja, aby rozmnožoval svoju službu prostredníctvom iných, tak ako to robil aj on: „A čo si počul odo mňa pred mnohými svedkami, zveruj spoľahlivým ľuďom, ktorí budú schopní učiť aj iných“ (2Tim 2,2). Môžeme tu pozorovať štyri generácie učeníkov: Pavol, Timotej, spoľahliví ľudia (ktorých mal Timotej učiť) a iní (ktorí mali byť ďalej vyučovaní).
Nasledujúci diagram znázorňuje množenie sa učeníkov prostredníctvom domácich skupiniek. Kňaz, vedúci skupinky (K) vychováva, „robí“ učeníkov – vedúcich skupiniek (V) a ich zástupcov, pomocníkov (Z). Títo potom vychovávajú učeníkov – členov skupiny (Č).

Domáce skupinky umožňujú kňazovi či vedúcemu skupinky nielen vychovávať z ľudí učeníkov, ale aj znásobovať množstvo učeníkov.
1. Koľko ľudí si Ježiš vyvolil, aby z nich vychoval učeníkov?
……………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………
2. Čo si myslíš, koľko ľudí naraz môže vychovávať v učeníkov kňaz, vedúci skupinky?
……………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………
3. Čo ti naznačuje odpoveď na 2. otázku vzhľadom na nutnosť domácich skupiniek pre tvoju miestnu farnosť?
……………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………
4. Kto a čo v tvojej farnosti napomôže vychovávať z ľudí učeníkov?
……………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………
5. Ako Ježiš znásobil sám seba prostredníctvom druhých?
……………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………